Haber

Kayseri Büyükşehir’den iletişim eğitimi

Mehmet UZEL (KAYSERİ İGFA)
Vatandaşlardan gelen talep, teklif ve şikayetleri titizlikle inceleyen Kayseri Büyükşehir Belediyesi Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde bulunan Alo 153 Bağlantı Merkezi, çalışanlara yönelik hizmet içi eğitimlerini sürdürüyor.

Büyükşehir Belediyesi, vatandaşlarla daha verimli ve etkin iletişim için çalışanlarına yönelik hizmet içi eğitimlerini sürdürürken, bu eğitimlerde etkili bağlantı kurmada dikkat edilmesi gereken hususlar ve iletişim becerileri hakkında bilgiler veriliyor.

İş Hayatında Bağlantı ve Beden Dili, Öfke Kontrolü ve Gerginlik Kontrolü, Telefon Bağlantısı, Etkili Konuşma ve Diksiyon konularında Eğitmen Ayşe Algün tarafından kapsamlı ‘Çağrı Yönlendirme ve Çağrı Cevaplama Eğitimi’ verildi.

Bu eğitimlerin yanı sıra işçiye Kart38, KAYBİS, Coğrafi Bilgi Sistemleri, polis, bilgi işlem ve beyaz masa birimleri hakkında da detaylı bilgiler verildi.

Bu kapsamda tüm Büyükşehir Belediyesi Bölümlerinin görev sorumlulukları ve yetkileri, ilçe belediyelerinin görev sorumlulukları ve yetkileri, Flexcty programı, Kayport kullanımı ve kurumsal hafıza kullanımı, elektronik ödeme sistemleri, KBB Trafiği, kaktüs, Kayseri ulaşımı, N kolay uygulamalar , Davetiye hoş geldiniz. , konuşma metni hakkında bilgi verildi.

Ayrıca çalışan Nakliyat A.Ş. Amirleri ve saha çalışanları ile birlikte saha eğitimi verilirken, Avukat Mehmet Aydın da Kişisel Bilgilerin Korunması Kanunu hakkında bilgi verdi.

Büyükşehir Belediyesi ürettiği proje ve hizmetlerle vatandaşlara konforlu bir şehir sunarken, bir yandan da iletişim ve erişilebilirliğin sağlandığı Alo 153 Bağlantı Merkezi ile 7 gün 24 saat vatandaşın yanında yer alıyor. değerlidir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort